هزار صلوات

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل الفرجهم

هزار صلوات

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل الفرجهم

هزار صلوات

روزانه هزار صلوات فرستادن، ابتدا کار سختی به نظر میاد. ولی چند روز مداومت این سختی رو از بین می بره. وقتی یه مدت این کار رو تکرار کنی، اونقدر برکات تو زندگیت وارد می شه که دیگه زندگی بدون هزار صلوات خوش نمیاد.
**********
لذا دوست عزیزی که داری این متن رو می خونی، هر اندازه که می تونی، روزانه صلوات بفرست. به طور کلی اگه روی یک عدد مشخص تنظیم کنی و استمرار داشته باشی، برکاتی نسیبت می شه (مثلا روزانه 100 تا).
**********
حالا اگه این عددی که می خوای تنظیم کنی حداقل 1000 باشه، بر اساس روایات، برکات فوق العاده ای بهت می رسه.
**********
اگه اوایلش دیدی شل کن سفت کن داری، نا امید نشو، از خود خدا کمک بخواه. حتما می تونی. اگه این کار نشدنی بود، اینقدر توصیه نمی شد.
**********
عموما همه ی ما در زندگی هامون، اونقدر وقت پرت داریم که بتونیم لابلاش صلوات بفرستیم.
**********
اون یه ذره سختی اولش رو تحمل کنیم، تا به گنج های عظیمی که در انتظارمونه برسیم.
یا علی

آخرین نظرات

دعا

دعا و مناجات با پروردگار عالم، یکی از مسلمات دین عزیز ما یعنی اسلام است. در این باره نکات فراوانی گفته شده است. اما یکی از آنها این تلنگر قرآنی است که اگر دعای شما نبود، خداوند به شما اعتنایی نمی کرد!

« قل ما یعبؤا بکم ربی لو لا دعاؤکم »

اما سوال اینجاست که چه کنیم، تا دعای ما به استجابت نزدیک تر باشد؟

آیت الله بهجت رحمت الله علیه، نکاتی را برای استجابت دعا فرموده اند. برای مشاهده ی این نکات روی ادامه ی مطلب کلیک کنید.

جهت دعا این امور لازم است:

  1. ثنا و تعظیم و تمجید ساحت مقدس حضرت حق تبارک‌وتعالی؛
  2. اقرار به گناهان و اظهار ندامت از آن، که تقریباً به منزله توبه یا ملازم آن است؛
  3. صلوات بر محمد و آل‌محمد علیهم‌السلام، که وسیله و واسطه فیض هستند؛
  4. بکا و گریه، و اگر نشد تباکی، ولو خیلی مختصر.

و بعد از اینها درخواست حاجت.

که در این صورت، برآورده شدن حاجت برو و برگرد ندارد. البته اگر این مطالب در سجده باشد، مناسب‌تر است. و تأثیر بکا در این میان به جایی می‌رسد که در عمل اُم‌داوود و نیز در قنوت وتر آمده است: «فَإِن ذلِک عَلامَةُ الْإِجابَةِ؛ این نشانه مستجاب‌شدن [دعا] است»1 و در اذن دخول ائمه اطهار علیهم‌السلام نیز وارد شده است: «فَهُوَ عَلامَةُ [الْقَبوُلِ وَ] الإذْنِ؛ این علامت اذن [دخول و قبولی] است»2؛ یعنی راه تکوینی است به خدا، و ارتباط با غیب است، البته برای کسی که این مطالب را باور کند.

(در محضر بهجت، ج۱، ص ۳۴۳)

---- پاورقی ----
  1. بحارالانوار، ج۹۵، ص۴۰۴؛ اقبال‌الاعمال، ص۶۶۳
  2. بحارالانوار، ج۹۷، ص۲۱۱؛ ج۴۱۸، ص۱۹۹؛ البلدالأمین، ص۲۷۵؛ مصباح‌المتهجد، ص۷۱۹

برای دیدن منبع این مطلب اینجا کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی